Villkor och föreskrifter

Köpinformation

Goodgirls Fashions köpvillkor

Priser

Våra priser kan ändras av omständigheter som Vi inte råder över, till exempel väsentligt ändrade råvarupriser, valutaförändringar eller ändrad moms.

I alla priser ingår moms med 25 %. Om momsen ändras förbehåller vi oss rätten att justera våra priser med motsvarande belopp.

Vi reserverar oss för eventuella tryck- och skrivfel.
 

 

Betalsätt

Du har 2 sätt att välja mellan:

1. PayPal
 

2. Postförskott – betala direkt när du hämtar ditt paket
Betala dina varor samt en postförskottsavgift f.n. 69,- direkt på utlämningsstället.

 

 

 

Minderåriga

Minderåriga (under 18 år) måste ha målsmans godkännande för att få beställa.


 

 

Support och tillgänglighet

Vi besvarar frågor via e-post inom 48 timmar från det att vi mottagit din förfrågan. Tidsgarantin gäller dock endast faktiska köp och beställningar, samt under vardagar. I de fall vi inte lever upp till tidsgarantin påtar vi oss att inom 48 timmar meddela kund om fördröjningen, samt orsak till denna.

 

 

14 dagars ångerrätt

Ingen affär är avslutad förrän du fått, provat och godkänt dina varor. Du ska vara helt nöjd, annars får du pengarna tillbaka.

Som kund har du rätt att häva köpet, utan kostnad, om du inte godkänner en ny föreslagen leveranstid vid eventuell försening.

Är du inte nöjd har du 14 dagars ångerrätt efter det att du mottagit varan. Du har rätt att öppna förpackningen för att kontrollera att varan är felfri. Du har alltid rätt att häva ditt köp.

Ångerrätten gäller allt på hemsidan. Vid retur tillkommer returfrakt. Varan måste skickas tillbaka i väsentligen oförändrat skick.

 När vi fått tillbaka varan och konstaterat att den inte är skadad betalar vi, inom 30 dagar, tillbaka det belopp du betalat.

Bytesrätt

  • Vid byte till annan färg eller storlek betalar du returfrakt.
    • Väljer du att lägga en helt ny beställning tillkommer fraktkostnad.
      • Är varan felaktig eller felexpedierad står vi för returfrakten.

      Ångerrätt

      • Vid retur tillkommer returfrakt.
        • Väljer du att returnera hela ordern och inget är skadat, betalar vi tillbaka hela beloppet inklusive express-, postförskott- och fraktkostnad.
          • Väljer du att returnera del av ordern betalar vi inte tillbaka avgifterna (detta beror på att avgifterna är samma oavsett hur många varor man beställt).

          Reklamation.

          • Är paketet skadat, anmäl det på platsen.

            Outlösta paket

            • Vi debiterar en avgift för paket som inte hämtas ut, vilket motsvarar de faktiska kostnaderna för returfrakt, fraktkostnad samt hantering.

            Vid byte, reklamation eller retur, står du för transportrisken. Du som kund ansvarar för att godset inte är skadat innan du tar emot och kvitterar leveransen.

             

             

            Garantier och service

            Inget köp är avslutat förrän du som kund är helt nöjd.

             

             

             

            Övrigt

            Vi polisanmäler alla bedrägerier och dataintrång samt försök till sådana. Vi förbehåller oss rätten att neka din order eller häva ditt köp för det fall vi har skäl att misstänka bedrägerier, dataintrång och/eller annan sorts missbruk av vår sajt

 


Skapa en hemsida gratis Webnode